Stan igår

Träffade my best friends Tina och Sandra igår, vi tog en tripp till stan. Blev lite shopping för min del. Ska visa er snart. Förut var det alltid jag som var the "queen" of Shopping men nu är det Tina, ni skulle sett hur mycket hon shoppade :) Hehe. Själv gick man där med två ynka påsar, hittade en hel del men plånboken satte STOP. Vill ju shoppa så mycket som möjligt i Thailand, massor med kläder, skor och självklart väskor.
 
Det är mycket Rea, vet inte riktigt vad det är för slags rea, vårrea kanske ? hittade ett plagg för 50 kr ;) det kunde jag unna mig tycker jag.

Efter stan åkte vi och satte oss på ett fik och skvallrade om allt möjligt, vi pratade gamla minnen om skolan och så, och vips så stod en av våra lärare där ;) hehe! Det var trevligt att träffas igen. Var ju nått år sedan man tog studenten!

Tina och Sandra var inte riktigt med när jag fotade igår, men ni är lika söta ändå ;)
Love you guys <3

Bättre FÅ riktigt nära vänner än många "ytliga" som man knappt känner
Man vill ju lägga ner så mycket tid som möjligt till sina närmaste vänner!







Kommentarer
Postat av: Jen

YO IM BACK,,, LÄGET?

2009-06-17 @ 19:15:44
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0