Måndag

Godmorgon Sverige och övriga världen, mår ni bra ?
Vilket VÄDER vi har, helt underbart ju :) nästan som utomlands, är man verkligen i Sthlm?.
Och så här ska det fortsätta hela veckan.Hääärligt!
Sitter på altanen hos mamma nu och spelar hög musik och bara njuter.
Ska snart sätta mig i solstolen och bättra på brännan.

Vad händer i veckan då, hmm imorgon ska jag fira mig med tjejkompisarna, picknick :)
Sen blir det väl att njuta av värmen och slappa, har inget speciellt planerat.

Vad ska ni göra i veckan då ?


Kommentarer
Postat av: Maria

sv: det är det verkligen! :D var 30 grader här igår! :o

i veckan ska jag nog bara slappa, bada och sånt :)

2009-06-29 @ 11:45:58
URL: http://mangoopaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0