måndag

Godmorgon sötnosar! gooosh vill bara gå och lägga mig igen, är hur trött som helst.. Men kunde ändå inte sova, har legat vaken typ hela natten till och från. Skitjobbigt.. Drömde att vi försov oss, att klockan bara var tre. Att jag skulle bli rik på att sälja tidningar , och när jag la tidningarna i brevlådan så fick man en bulle. Haha skitflummigt!!

Men nu är jag iaf uppe, ska snart göra en frukt smoothie, mmm mums, en liten energikick... Ska inte iväg fören runt halv nio typ så jag har gott om tid på mig..

På fredag är det ju halloween, skoj! vad ska ni hitta på då ?  Jag ska på tjejmiddag, ska bli trevligt..

Om nästan exakt två månader åker mamma och dom till Thailand, jävla lyckostar säger jag bara, jag vill också komma bort! Sen åker min kompis dit också med hennes kille i 2 månader, åååååååååååååååååååååh! jag behöver en resa...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

No plans yet

2008-10-27 @ 07:54:45
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, visst blir man avundsjuk på alla som får åka utomlands! sola och bada står högt uppe på önskelistan nu :)

2008-10-27 @ 12:26:23
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0