Lördag

Vilken härlig lördag det har varit, härligt väder och allt, har varit en snabbis i Sickla idag där jag köpte en vinterjacka, en brun! jätte skön.. Fick pengar av pappa för att köpa en jacka, tack! det behövdes.. Kikade även in på gina tricot, men hittade inget. Ska spara resterande pengar till jag ska på invigningen av nya Nacka Forum som är på torsdag. Hoppas deras gina tricot blir bra!

Vad annars idag, hmm har legat och myst i sängen med älskling, vi kollade klart på den spanska skräckisen, fan jag vet inte vad det är med mig när det gäller skräck nu för tiden, blir ju inte rädd.. Suck, vill ju bli lite rädd ju! hehe..




Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag var på Gina Tricot vid sergel idag. Provade en kavaj till jobbet och blev skitsur. Storlek 34 satt jättebra runt ryggen och midjan men tydligen ser alla tjejer ut som barbiedockor för min a-kupa kunde långt ifrån fylla ut upptill, suck.

2008-10-18 @ 15:41:38
URL: http://popbitch.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vi har haft molnigt och regn hela dagen :(

2008-10-18 @ 16:32:01
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0