Fredag

godmorgon sötnosar! ja då var det fredag igen, fan vad tiden går fort.. Känns osm att det var i går förra fredagen var.. Och här sitter man nu.. Idag ska jag iväg med mamma och shoppa lite saker till hemmet.. Påslakan och lite sånt.. Äger bara mörka sängkläder så jag tänkte köpa lite ljusa nu...

Igår var vi iväg och hämtade fem gaderober, jätte fina.. Mamma och dom skulle ha tre och vi fick de andra två.. Det behövs, speciellt för alla mina kläder som knappt får plats. Men det ska det bli ändring på nu.. Ska även köpa fler luktpåsar man kan ha i gaderoben.. har bara sju stycken och vill ha fler, kläderna luktar jätte gott och de känns fräshare!!

Vi kom hem vid halv tio då vi käkade donken.. Mätta och belåtna somnade vi som stockar!



Kommentarer
Postat av: Jen

Snygg soffa, var köper du luktpåsarna till garderoben? Kram

2008-10-10 @ 11:03:00
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad kul att shoppa. skulle behöva garderob jag med, har bara en byrå ja

2008-10-10 @ 11:48:10
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0