Kvällen hos Sandra

Godmorgon, eller godmiddag kanske man ska säga, har varit uppe länge men har haft fullt upp här hemma.. Tänkte berätta lite om gårdagen.. Drog till Sandra vid tolvtiden, köpte med mig en rosa ros också! Blev en hel del snackande om allt möjligt medan vi väntade på att Tina skulle komma..

Blev tacos till middag, mumsigt! Jag som älskar ost lassade på flera kilo, haha ja nästan iaf!

Kollade på film, bl.a The Shining. Börjar tröttna på den då den inte är läskig längre, men så är det väl med skräckisar, man kan se dem max en gång... Vi hade hur mysigt som helst! Vid elva tiden kom älskling och hämtade mig och vi begav oss hem!

Vad hade ni för er då?






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tog den mest lungt på min sista höstlovsdag :) Sedan blev det en mix av IDOL, sims och the Fog ´´



Söt gest-- det där med rosen ^^

2008-11-01 @ 13:24:41
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Matilda

allt bra med dig? :)

2008-11-01 @ 13:43:02
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0