Kungarna av Tylösand

God morgon


Blev lite chockad när jag loggade in på bloggen nyss och såg att min statistik redan är så mycket som den brukar vara i slutet av dagen. Roligt, men förvånande.




Måste bara säga att Kungarna av Tylösand är ett mycket underhållande program. Tyvärr lämnade Rang programmet igår vilket jag förstår, de orden som folk säger till honom skulle göra mig galen, ren mobbing! Gillar inte den där tjejen Erika, hon bara går runt och klagar på folk hela tiden, någon mer negativ person får man allt leta efter. Nä, att de skyller på Rang att de blev portade från klubben  är ju helt FEL. För det första, vem blev utkastad? och att gå på Rang och säga "du sover i hundkojan"  ÖHHHM?


Jag hoppas att Rang kommer tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0