hemma igen och sååååååå trött

Shit vad trött jag är, ska snart borsta tänderna och lägga mig i sängen och glo på tv, lär somna rätt så fort. Har inte sovit bra de senaste dagarna så känner mig rätt så sliten.


Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat med Sarah ♥, fikat, pratat och sånt innan vi drog hem till henne, där blev det middag, pasta med köttfärssås så är riktigt mätt och belåten, har även träffat en av de sötaste hundar jag någonsin sett, en liten vit hårboll på tio veckor, så himla söt, var nära att stoppa ner honom i väskan. Tyvärr hade jag inte med mig en kamera så det blev inga bilder. Tråkigt!


Senare kom älskling och hämtade mig. Har fixat och donat här hemma lite nu på kvällen, imorgon kommer mina tjejer Sandra och Tina hit ♥


gaaaaaaaah vad trött jag är, nä nu blir det tandborstning, sedan hoppa i pjyamasen. Vi hörs imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0