Haft tjejerna på besök

Haft tjejerna på besök här hela förmiddagen, nu har de åkt och jag sitter här och glor och funderar på vad jag ska hitta på här näst. Iaf, hade lika mysigt som vanligt med Sandra och Tina. Käkade lunch och snackade en hel del. Blev lite snack om Ullared som vi brukar besöka iaf en gång om året. Hur jag är "skitsig" när Tina kör (är de med de flesta sedan bilolyckan) men iaf, våran bilresa till Ullared (ca 5-6 timmar) börjar med att vi sover hos Tina, går upp vid två på natten och sätter oss i bilen, fem minuter efter så sover jag, vilket Tina tycker är skönt då hon slipper höra mig skitsa (du är vaken va, kör försiktigt, rycker till för minsta rörelse m.m. ) Tina öppnade en redbull så försiktigt hon kunde en gång och det slutade med att jag vaknade och skrek, du är inte trött vaaaaaaaaaaaa?


Sedan missar jag allt annat skoj som Sandra och Tina hittar på, missar alla konversationer m.m. Jag älskar att sova i bilen helt enkelt, man vaggas till sömns och det går inte att hålla ögonen öppna. Sedan kommer vi lagom fram till Ullared när de öppnar Gekås. Då är det dags för SHOPPING!!!!!!!!!


Niki tipsar


Ett besök på Ullared (Gekås) är ett måste.
Billigt billigt billigt.
Ta inte med pojkvännen, Gekås är mer för oss tjejer ;) älskling har följt med en gång, det gör han inte om!
Var där helst 2 dagar, man hinner ofta inte bara på en dag.
Bilresan dit är minst lika rolig (ca 6 timmar från Stockholm) men se till att ha bra musik och massor av godis.
Var där när det öppnar, börja stå i kö för att komma in helst en halvtimme innan om ni inte vill riskera att köa hur länge som helst och risken för kababalik kan uppstå.
Börja med att ta en sväng med kundvagn, ca en timme, gå sedan och betala och lasta in i bilen, börja sedan om och denna gång gå med korgar. Det blir kaos med vagnar rätt så fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0