6e september 2010

God förmiddag


Känner mig lite krasslig fortfarande, lite halsont och så. Nu önskar jag att jag hade gillat thé, det hade suttit fint. Ingen oboy har vi hemma heller och kaffe dricker jag inte, så kan inte göra någon varm dryck. På tal om kaffe, mamma och dom fick en nespressomaskin i bröllopspresent , hur fin som helst, i svart. Vi fick ärva deras gamla vilket är bra för älskling då våran kaffebryggare har sett sina bästa dagar. Jag dricker som sagt inte kaffe men bara att den står där ser "spejsigt" ut. Nu går det snabbt att göra kaffe till folk, bara trycka på en knapp och så är det klart, t.o.m enkel så att jag kan göra kaffe om jag får finbesök :P


Om jag inte minns fel så såg deras nya ut såhär, men mitt minne är ju som det är.  Nu ska jag fortsätta möblera om i köket så att våran maskin får en fin plats.



Kommentarer
Postat av: Tina

Så ja kan få kaffe hos dig nu :D hehe mumma! <3

2010-09-09 @ 08:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0