27e september 2010

God morgon


Har varit vaken sedan 06.20, sedan sov jag inte så bra i natt heller men där får jag skylla mig lite själv, såg nämligen en skräckis, den där filmen där en doktor gör en mänsklig tusenfoting, den var riktigt obehaglig och självklart drömde jag mardrömmar. Men iaf, anledningen till att jag gick upp så tidigt var att jag skulle till min läkare. Vet inte vad det var med mig idag men jag var riktigt klumpig, det började med att jag snubblade tre gånger i trappan på väg upp till läkaren, benen blev verkligen som spagetti, det gick bara inte att hålla balansen. Sen var jag i affären (tog en korg) och glömde helt bort att jag hade korgen på armen när jag var klar i affären. Jajja!



Tog massor av prover hos farbror doktorn, 6 rör med blod. Ett mer allvarligt prov vilket jag inte var beredd på så nu hoppas jag inte läkaren ringer innan fredag då jag ska tillbaka dit. Mycket spring hos läkaren på sista tiden. Jag som tyckte att det var för mycket när jag var på karolinska en gång i månaden eftersom att jag fick en konstig reaktion på min operation i halsen. Nu är jag hos farbror doktorn var och varannan vecka, denna vecka är nog rekord, 2 gånger. När får det ett slut?



Denna vecka kommer nog kännas som en EVIGHET, fredag KOOOOOOOOOOOOOOOOM :( Ussh vad jag inte mår bra, ska vila en stund!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vad ska du göra på fredag?

2010-09-27 @ 12:51:39
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0