1 september 2010

Denna dag har jag spenderat med att fixa lite hemma för att sedan träffa Tina och ta en tripp till forum. Tredje gången denna vecka och det har bara gått tre dagar. Ho ho! idag blev det bara ett litet köp, en vattenflaska som jag ska ha när jag tränar, äntligen. Det var verkligen på tiden, har annars använt gamla festisflaskor :) känns mycket roligare att gå till gymmet nu.


Letade efter höstkoftor men hittade inga alls, däremot hittade jag ett par snygga leggins på vero moda, men vet inte om jag vågar köpa det med tanke på att alla leggins jag har hänger i arslet efter två minuter. Inte snyggt att gå runt och se ut som man har skitit på sig. Behöver verkligen nya kläder, men får handla på mellandagsrean, ska spara ihop lite pengar till dess, då blir det en ny garderob med några nya plagg iaf ;)


Mycket av mina byxor börjar bli för små, nackdelen med att träna är att man bygger muskler och vips så är alla kläder för små, nä jag får träna kondition mer nu. Visst jag är glad att jag har gått upp i vikt men de sätter sig på vissa ställen mer än andra. Måste ta tag i att få en personlig tränare så jag vet hur jag ska träna min kropp rätt.


Föresten, första september idag och sommaren är slut. Kylan har åter kommit och halsduken har åkt på. Tvättstugan har inga tider så jackorna kan jag inte tvätta. MEN det finns något bra med hösten med, man kan tända ljus tidigare, höstkläderna är supersnygga och luften känns frisk. Alla årstider har sin charm. Desutom är hösten vacker med alla dess färger. Fina bilder kan man ta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0