Vilken dag

Aj aj aj vad ont jag har i lilltån. Jag GICK och mötte Sandra idag och jag tog HÖGKLACKAT som jag ändrade till precis innan jag skulle gå och jag ångrar mig som fan. Har en stor jävla vattenblåsa där nu, det värsta var när jag skulle hem, kändes som att jag hade en glasbit i skon. Jag tog inte cykeln som jag hade tänkt för jag tänkte att jag skulle följa med min kära sambo när han skulle besiktiga bilen men det blev ändrade planer. Sedan satt jag och väntade på min kära bror som jag trodde skulle ta bussen hem. Men icke sa nicke. Där satt jag helt ensam och funderade på hur jag skulle ta mig hem. Ska jag gå in och köpa en ny bussremsa (har en ny hemma som jag givetvis glömde denna dag) det blev ingen ny bussremsa. Min kära sambo skulle jobba över och visste inte när han skulle hem. Så jag GICK. Hade köpt plåster på apoteket också för att dämpa smärtan, 8 plåster har jag där nu, inte ens det hjälpte. Så det var en riktig mardröm att gå hem, fråga mig inte varför jag inte tog bussen.. Hmm jag var helt enkelt för snål.. Suck! Men nu är jag hemma, nu äntligen har jag tagit av mig skorna. Nu äntligen börjar smärtan att avta.. Inte nog med det, satte på mig ett par jeans som hade en förmåga att glida ner så man såg halva röven. Fick gå och dra upp dom hela tiden. Tack vare att jag fick dra upp dom hela tiden så råkade jag ta sönder ett av mina favoritlinnen. Så jävla typiskt. Kan dagen bli värre? Så idag har jag känt mig riktigt obekväm.. Nu har jag äntligen insett vad jag har för klädstil, mjukisbyxor, linne och converse. Det är jag. Hiphop stil typ... Tajts och linne med. Men INTE JEANS och högklackat något mer...Inte än på ett tag. Högklackat är iof rätt skönt att gå i (om man hittar ett par sköna, som man inte får skoskav av) Det är snyggt till tajts, ett långt linne och skinnjacka..


Men iaf. Idag har jag varit brunshat med Sandra. Blev fyra ostmackor och varm choklad för min del, unnade mig även en efterrätt såhär mitt i veckan. Vädret har varit skönt också så det blev att sitta ute. Mysigt! Såg massor med nyblivna mammor och nu längtar jag SKITMYCKET tills jag själv har en liten bebis, så storken kan gärna komma och knacka på redan ikväll.. Sen såg jag en gravid tjej SOM RÖKTE, Egoist hade jag lust att skrika, seriöst, jag fattar inte att man kan vara så jävla egoistisk. det borde vara förbjudet, man undrar hur många hjärnceller dom har bakom pannbenet, för dom måste ju fatta att de skadar sitt barn? och det är väl det sista man vill... SUCK säger jag bara!!!! Resten av dagen gick åt att gnälla på min tå och jeans, stackars Sandra som fick stå ut med det ;) ha ha ! En jättemysig dag med bästa Sandra ♥ TINA VI SAKNADE DIG DÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0