Bilder från Valborg

Tänkte berätta lite om Valborg igen, orkade inte lägga in bilderna förut men nu så ;) hade en jättemysig kväll hos svärföräldrarna där även min kära sambos faster och man var. Har redan nämnt det men ändå :) Middagen var supergod, potatisgratäng, köttrullader med bacon och svamp, lax och sallad. Som vanligt åt jag som en redig karl, ha ha! Jag älskar mat helt enkelt ;)


jag saknade vissa personer denna valborg,  det var ett tomhål !


Vi pratade om sommarplaner, vi har inte direkt några planer nu, älskling började på ett nytt jobb för någon månad sedan och det är osäkert om hur mycket semester han kommer att ha denna sommar. Vi får ta dagarna som dom kommer och göra dagsutflykter och lite annat. Lite födelsedagsfiranden, partyn och lite andra stora händelser kommer det iaf att vara som vanligt! Grillkvällar med vänner och familj. Vi har ingen resa planerad denna sommar, inte än iaf! Grekland skulle vara underbart. Det var min och älsklings första egna resa tillsammans för snart  4 år sedan. Vi hade hur mysigt som helst. Den sommaren blev det två UNDERBARA RESOR. Först Grekland och efter två veckor när jag kom hem så stack jag, mina brorsor och mamma till Bulgarien i två veckor. Den resan var helt fantastisk. Fan vad underbar den var. Det enda negativa med den resan var att maten var smaklös.. Det enda som var okej att äta var ceasarsallad. Nog pratat om resor!!!


här kommer bilder från Valborg!


Här är jag.

Min berömda min ;)

Ljus är MYS

Hämtade Geisha så han fick vara med en stund ;) träffa sin farmor o farfar haha. Han firade även julen där ;) hi hi. Han är min bebis så ;)

Här smyger man lite

När älskling och jag var hemma igen käkade vi kladdkaka med jordgubbar. Mums!


Nä nu ska jag hoppa in i duschen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0