Gårdagen

Igår var jag och kollade när mina bröder uppträdda med deras skola. Småstjärnorna, det var riktigt roligt och duktiga var dom. Vissa mimade, vissa sjöng på riktigt. Jag både filmade och fotade en massa, använder min pentax kamera som filmkamera. Hela familjen var där och kollande. En mysig kväll med massor av skratt och fina uppträdanden ♥ Av personliga skäl lägger jag inte upp så mycket bilder på familjen.


När jag skulle gå hem sedan råkade jag stänga av min mobil, fick PANIK. är helt beroende av den och självklart kom jag inte ihåg pin koden. På sista försöket hade jag som tur är rätt, Pjuuu! Min mobil är som mitt andra hjärta, klarar mig knappt utan den. Fattar inte hur man kunde ha ett liv utan mobiler förut :P Helt klart en av de bästa grejer som uppfunnits. Min första mobil var Nokia 5110. Nu har jag någon Sony Ericsson.. Bryr mig inte speciellt mycket om utseendet sådär, bara den funkar så! Har den där som gick mycket på reklam, finns massor av olika färger och så. Orkar inte springa och kolla modellen. Men skit samma, pratar bara massor med strunt nu ;)


På tal om något annat, våran lilla kissebebis Silver blir mer och mer hemmastadd (stavas det så?) men iaf. Han tar för sig mycket mer nu och är riktigt busig. Dom andra katterna börjar också vänja sig med den nya familjemedlemmen. Just nu ligger två katter och sover, den tredje är på upptäcksfärd ute. Den lille får vänta lite med att gå ut tills han blir lite större och när han har varit hos vetrenären. Tycker att man ska ha katter ute med, det är ändå en del av deras liv, tror inte någon katt mår bra av att vara inne hela tiden, men vad vet jag. Visserligen är det svårt att ha utekatter om man bor i högt upp i en lägenhet så. Bara inte katten lider så!

Kan man vara sötare. våran Silver!

Vad är det här för en filur ;)

Bus

 

Jag fotar som en galning som vanligt ;) men klart man vill ha minnen i bilder också!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Å vilken liten pluppig bäbis!

2010-05-12 @ 15:31:50
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0