Torsdagen

Torsdagen

 

Då åkte jag, mamma och svärmor iväg till Nacka Forum för en shoppingdag. Vi hade en riktigt bra dag. Dock hittade jag inte så mycket denna dag. Kom hem med rökelser från Indiska, Indiska har helt klart dom bästa rökelserna förutom dom jag har från Thailand. Köpte wildberries och lavender. Luktar skitgott. Dom rökelserna vi hade tidigare luktade mest bara rök.

 

Vi lunchade i forum vid restaurangtorget tror jag det hette:S. Blev iaf pannkakor för min del medan dom andra mumsade på tonfiskmackor, ångrar mig lite att jag inte köpte det jag med. Där satt vi ett bra tag och pratade om allt möjligt innan det var dags att strosa runt i affärerna igen. Mamma hittade massor som vanligt. Jag provade en hel del och lite av det köpte jag dagen efter. Mer om det när jag kommer till fredagen.. Vi avslutade dagen med att hämta min kära bror som var hos en kompis. Underbar dag med mina nära och kära ♥

 

Hade min gamla kamera med mig eftersom att jag inte orkade släpa på min systemkamera. Bilderna blev dock ovanligt suddiga. Men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0