Niki svarar



Hur gör du för att få en fin hy, du har inga finnar.. Har aldrig haft problem med finnar. Sminkar mig inte speciellt ofta. Massor med kladd i ansiktet får man finnar av. Håll hyn ren, morgon och kväll. Jag tvättar ansiktet med kallt vatten, smörjer mig med ldb. Ja det är det jag gör! Finnar av choklad, hmm det är nog bara en myt det ;)  hi hi! I Love Chocolate..


Vart reser du helst?
Av dom länder jag varit i har Thailand varit absoluta favoriten, otrolig natur, billigt, god mat, bra shopping, massor att göra, mer eller mindre ett rent paradis. Deras stränder är så fina, vattnet är klart. Älskar det landet. Inom Europa är det Grekland, min och älsklings resa dit är oförglömlig, plus att maten var underbar. Mysigt land det med som jag kommer att besöka igen


Vart shoppar du helst? Det måste nog vara Gina Tricot, H&M, Zara och Bikbok. När det gäller väskor, då måste jag nog säga Thailand ;) alla mina väskor är därifrån utan en. Skönt att ha något som inte många andra har. Ginas väskor är snygga dom med. Men föredrar att ha något unikt när det gäller detaljer eller vad man ska kalla det..


När du fikar, vad äter du då? Har aldrig varit ett fan av bullar, undantag är min mormors bullar, annars föredrar jag något med choklad. Kladdkaka med vispgrädde, brownie eller nått liknande. Mums! Vad fikasugen jag blev nu.



Ska börja ta upp lite frågor jag får lite då och då :) har varit lat med det men nu så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0