My Hair

( Jag i älsklings tröja )

 

Hur mycket jag än inte vill erkänna det så måste jag nog ta ett besök hos frisören snart :( jag vill verkligen inte och jag undviker det in i det sista. Som ni ser så har jag två nyanser i håret, halva mitt hår består av gammal färg. Shit vad ljust det har blivit med tanke på att det var brunt jag färgade mitt hår till och nu har jag bara låtit det vara. Min riktiga hårfärg är mellanblond, eller råttfärgat rättare sagt. Men jag gillar det och ska spara ut till min riktiga hårfärg, så ska aldrig mer färga mitt hår, det förstör bara håret i längden...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

choklad och vanilj hår ;)<3

2010-05-30 @ 21:29:08
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0