Min lilla ögonsten

Söndagen...

 

Vi har länge letat efter en kattunge och så idag får jag ett mejl av en som jag mejlade här om dagen. Vi kunde hämta det lilla livet redan idag. Så jag, sambon och min bror åkte och hämtade honom. Hur söt som helst. Han har legat och sovit innanför min tröja nästan hela tiden. Mys! Ett till tillskott till familjen ;) Nu har vi 3 katter, en helsvart på snart två år, en orange/vit gammal gubbe och sedan en grå/vit bebis. Så nu väntas id märkning, kastrering (inte riktigt än) vaccination och hela köret. Min söta lilla bebis ;) imorgon ska jag kika på ett halsband med, självklart i lila som dom andra har :) Man kan inte göra något annat än att skämma bort sina sötnosar :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

men gud, så himla lik mimmi! :D<3

2010-05-09 @ 21:09:13
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0