Mätt som en plätt

Åhhh vad jag är mätt, mätt som en plätt. Vi svullade donken idag, var för lata för att laga middag. Ho Ho! Som vanligt blev det lite för mycket mat så nu ser jag höggravid ut. Borde sätta igång med städningen här nu men vet inte om jag orkar :P Någon som erjbuder sig att komma hit och städa våran svinstia ? ;) Får ta det värsta idag och fortsätta imorgon bitti. Imorgon ska jag även in till stan och träffa systeryster som ska hit med sin klass på lite studiebesök (hon bor annars i Norrland) De har tre timmar shopping på schemat med så då tänkte jag joina.


Sista arbetsdagen för många imorgon, sedan är det långledigt :D Får se vad vi ska hitta på för skojsigt.
Vad har ni för planer för långhelgen?


Jag i retush, kanske inte så snyggt men orkade inte vara petig :P Ha ha!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha snygg retutch ;)

2010-05-12 @ 12:17:12
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0