Mardröm

En av de värsta dagar i mitt liv var idag, nä men nästan iaf. Jag och min syster åkte till havet för att mata fåglarna med bröd. Det var ganska lugnt där, inte så många fåglar alls och vi kliver ur bilen. Jag kastar bröd och några sekunder senare blir mitt liv till en mardröm. Fiskmåsjävlarna attackerade oss nästan, det var inte långt ifrån, och från att ha varit 2 stycken till ca 30 st, jag skojar inte. De flög några cm från våra huvuden. Jag grips av panik men fortsätter att kasta, denna gång kastar jag längre i hopp om att de ska flyga bort från oss men icke, vi springer en bit men de följer efter. De omringar bilen helt. Jag i min panik kastar upp brödpåsen i luften, skriker som en stucken gris, vi springer mot bilen, kastar oss in och andas ut. Det roliga är att min syster filmade allt, ha ha ha ha. AFHV nästa? går inte att förklara så bra men shiiiiiiit vad rädd jag var, delvis för att de skulle attackera oss och verkligen bita sönder oss ( det var inte långt ifrån) sen ville jag inte ha bajs på mig. Nä fyfan alltså. Jag är rädd för fåglar, speciellt fiskmåsar. Men jag tog mod till mig att gå ut igen men denna gång var jag smart nog att dela brödet i bilen så det bara var att kasta sen. Pjuuu!!! Vi hade enorm tur, inge fiskmåsskit på bilen heller :) Vilken morgon :P

 

Längtar efter att se filmen :D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHAHA shiiiit vad läskigt det var, men jag skrattade mest ;) filmen är så rolig, fast man ser inte så mycket ^^

2010-05-30 @ 21:27:18
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0