Kanske?

Idag har jag haft en väldigt positiv och bra dag. Bara tänkt massor med glada tankar och så, trots att lite små olyckor hände här hemma idag. Min lilla kissebebis välte ner en glaslampa som gick i tusen bitar, jag tog med mig glaset till återvinnigsstationen men hålet var för litet så det slutade med att jag slängde det i sopnedkastet. Hur ska det gå att källsortera när hålen är för små? Hmm, bra tänkt där. Inte nog med det, medan jag gick dit så kom en humla, jag vifftade till med armarna i självförsvar men glömde bort att jag höll en påse full med glasskärvor, och självklart får jag en glasskärva i benet, en liten skråma men oj vad det blödde. Stackars mig! Nästa gång ska jag inte viffta med armarna ;) men det kommer jag givetvis att göra...

 

trots lite olyckor har jag gått med ett smile på läpparna, vet inte varför. Kanske har med att göra att jag har en rolig vecka framför mig? kanske går jag runt med en bebis i magen? Nejdå, det sistnämnda stämmer inte hur mycket vissa bara längtar efter att jag blir gravid ( likväl jag) men än är jag inte det, äter fortfarande mina minipiller så. Men längtan finns! Kanske är det vädret som gjort att humöret varit på topp? Kanske för att jag har underbara människor i mitt liv? kanske för att sommaren snart är här? Kanske för att det finns planer på en resa med nära och kära? Hur som helst njuter jag av att vara glad.

 

 

Ett litet hjärta i choklad till alla fina människor. Ta hand om era nära och kära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0