Jag vill ut och resa

Jag har precis raderat två inlägg, jag känner att jag börjar bli för personlig vilket jag undviker.


Igår kollade jag på resor, ja jag vet att jag tjatar om det, stackars Tina fick uppleva det idag när vi gick och kollade på kläder, varje plagg jag hittade sa jag " den här skulle vara söt när man är utomlands eller vilken söt enkel klänning som man kan dra på sig när man är påväg ner till stranden".. Jag känner att en resa skulle sitta fint just nu. Vara borta i 4 veckor och bara njuta av livet. Jag har inte varit utomlands på två år och känner att det börjar klia i fingrarna nu. Jag vill RESA :) känna den där känslan när man packar resväskan, känna pirret och resfebern, ha svårt att sova dagen innan man ska iväg för att man är så uppspelt och ivrig, ha något att längta till, det där lilla extra i livet. Resa är livet för mig. Det finns inget underbarare! ååååååååååh vad jag vill boka NU NU NU....................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0