Home sweet home

Vilken dag. Dagen började med ett styrkepass på en timme på gymmet, riktigt härligt att känna hur kroppen arbetade och byggde muskler, man känner att kroppen njuter av att få jobba. Härligt! Jag hade tänkt att jag skulle ta en långprommis efter gymmet men jag kikade förbi gruppträningen och såg att Core precis skulle börja, spännande tänkte jag oviss om vad det var. Jäääääääävlar vad jobbigt det var. Det var mag och ryggträning och det var riktigt tufft, men skönt eftersom att jag har problem med ryggen, och magen kunde vara lite snyggare den med. Jag klarade hela passet och cyklade sedan hem för att käka lunch, blev lax. Jag kände att jag hade mycket energi kvar och betämde mig för att ta en långpromenad på 1,5 timme. Det var dock inte så roligt, hade varit roligare om man hade någon att gå med, eller att min ipod var laddad, eller om man hade Mexx (mammas hund) så idag har det blivit 3,5 timmes träning för min del :) De ni. Jag ska köra hårt nu inför sommarens bravader.



Nu ska jag ta en välbehövlig dusch, sedan ska jag pilla på en ny design =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0