HO HOOOO

Känner mig rätt så sliten just nu. Buhu! Så imorgon ska jag ta en sovmorgon, skulle egentligen åkt i väg till vårdcentralen imorgon innan klockan 10.00 för att ta massor med blodprover (pga min sköldkörtel) men jag vet inte om jag orkar stiga upp så tidigt? får se imorgon. Annars får jag dra dit på fredag, dessa jävla prover hit och dit! Bajs..


Morgondagens planer är


vårdcentralen (kanske)
Träna
möte

Slappa, blir alltid trött varje gång jag tar blodprov så jag är väl helt slut när jag kommer hem. Tur att det bara tar 5 rör så!


Imorgon blir man ensam hemma HELA dagen :( tråkigt. Älskling och bror ska på fotboll så jag får sitta och uggla för mig själv.. HO HOOOOO!!!  Ska lyssna på All by myself och tycka synd om mig själv, så får det bli ;) He he


Peace and goodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0