En dag med Tina

Tänkte inte blogga något mer idag men eftersom att min kära sambo har somnat så kan jag passa på, stackarn kunde inte sova många timmar i natt pga dampiga katter, själv sov man som en stock, tack gode gud för öronproppar :P så själv är man pigg.


Idag har jag varit med Tina hela dagen, vi började med att ta en fika och sitta och skvallra lite, blev glass för min del. De hade inte så goda smaker på kulglassen så jag valde tre chokladkulor, typiskt mig. Kan tipsa om att wayne i sickla har skitgod kulglass, bl.a med violsmak, MUMS!


Efter en mysig stund inne på cafét så fick Tina den brilljanta ideén att vi skulle åka till Nacka Forum. Provade en hel del kläder, Zara har otroligt fina kläder, även Gina och Cubus. Men jag höll hårt om plånboken ;) Vi gick och tipsade varandra om plagg som kanske inte var så snygga direkt när man såg dem, men när man får ideér om hur man kan matcha det och få en helbild av plagget så blir dom snygga. Det fanns massor av fint man gärna skulle fylla garderoberna med.


Sitter på älsklings dator just nu så tyvärr blir det inlägg utan bilder, så dom får ni se imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0