Dålig början på dagen!

Är på riktigt dåligt humör just nu. Inte nog med att man var tvungen att betala tillbaka massor med skatt på deklarationen, det är inte jag som gjort fel. Kan dom inte göra rätt från början liksom........... AAAAAAAH. Sedan var jag och hämtade ut astma medicin på apoteket. Det kostade skjortan det med. Blir så jävla trött på dessa mediciner hit och mediciner dit. Två kommer jag att få äta livet ut så det är bara att betala. Inte nog med det, ska på ytterligare en utredning om en annan sjukdom om några veckor. Det här gör mig fattig :( Jag fattar inte hur jag ska ha råd? FAN!!!!!!!!! Tycker att jag har nog med 3 sjukdomar som det är....


Man blir ju lite deprimerad alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0