Dagen i punktform

Go kväll


• Spenderat eftermiddagen med sötnosar

• Ätit pizza till middag, hälften blev kvar så den får jag ta till lunch imorgon. Längtar! HA HA

• Kollade på hockeyn, Sverige vann :D orkar inte kolla på finalen nu.. Ska kika på Wallander!

• Haft svårt att hålla ögonen öppna.. TRÖTT!

• Sitter och får massage just nu av dynan. Skönt!

• Jag är INTE gravid, skulle nog inte kunna hålla det hemligt isåfall ;)

• Fått en hälsosammare kropp, träningen gör sin del, medicinen gör sin del.. Grav.. gör sin del, nej jag skojar bara. Jag äter fortfarande minipiller. Som sagt, skulle inte kunna hålla det hemligt isåfall.


NU: Wallander ;)

Kommentarer
Postat av: Bells

Jo, det skulle jag nog kunna. Om det finns stora skuggor med eluttag för min dator så ;)



<3

2010-05-24 @ 18:17:23
URL: http://bellsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0