Är i Thailand och får massage :D

Just nu sitter jag här och får shiatsu massage av min dyna. Man känner hur den jobbar upp knutorna på ryggen, knakar riktigt härligt. Aaaahhh. Passar på att drömma mig bort till Thailand. När man får thaimassage i något tält på stranden, man hör vågorna klucka, man hör glada människor och man känner lukten av tropisk natur. Underbart! Det kliar i fingrarna att klicka mig in på fritidsresor och boka en resa till härliga Phuket. När tiden är inne bär det av dit iaf :)


Ska snart ställa mig och göra hemlagad pizza med tomatpure, ost och banan och sedan massor med curry. Mumsfillibabba :P

Pakarang


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Första reaktion: Är Niki i Thailand? När åkte hon dit? Varför har inte jag fått reda på det?

Andra reaktion: Ahh, Niki sitter i drömmarnas land ;D



Tack! :D Hur ändrar jag färg på rubriken? -.- Suck, har glömt allt!

2010-05-03 @ 18:30:02
URL: http://bellsb.blogg.se/
Postat av: Nanne

Ååå vad skönt det låter, den där dynan verkar vara dunder, få en att drömma sig bort till Thailand bara så där, underbart!

2010-05-03 @ 22:14:00
URL: http://annelie-alltblandat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0