6e maj 2010

God morgon


Har varit vaken ett bra tag men inte haft lust att blogga förens nu. Morgonen började med att jag cyklade till vårdcentralen, där jag fick vänta i en evighet i labbet. Till slut var det min tur. När jag var klar var det bara att cykla hem igen och käka frukost. Rostade mackor med philadelphia. Har slutat äta all bran då jag fick för mycket fibrer i mig så jag såg gravid ut, vem vet jag kanske är gravid? det kanske inte är fibrernas fel ;) Hmm!


Solen är uppe idag och det är riktigt skönt ute. Hinner dock inte njuta så mycket av solen då jag ska iväg på lite ärenden om en stund. Typiskt!! Men killarna får det mysigt ikväll då de ska på fotboll, är lite avis, vill också följa med men har ingen biljett. Får hoppas att de sänder matchen på tv.


Nu ska jag fixa lite här hemma. Hörs om en stund!

Kommentarer
Postat av: Jen

Hej läget? Här rätt ok, skönt att vara lite ledig. kram

2010-05-07 @ 08:35:08
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0