29e maj 2010

God morgon


Har hunnit med riktigt mycket denna regniga och blåsiga lördag. Jag har t.o.m förberett middagen som just nu står och gottar sig i ugnen, laxgratäng med kokkosmjölk, så här sitter man hungrig och sugen på att ta en bit, he he! Idag kommer min kära syster hit och ska sova över, som jag har nämnt tidigare så bor hon i Norrland så det blir inte att man träffas så ofta vilket är tråkigt. Men IDAG kommer hon till mig :D Har fått låna bil av mina föräldrar att ha hela helgen :D (våran bil är manuell och jag ar enbart körkort för automat) men nästa bil vi köper blir en automat så att jag också kan köra. Vi har inga direkta planer för helgen utan det blir mest bara att mysa och så. Vädret är ju inge kul heller så ute vill man inte vara.


Ska snart städa det sista och hoppa in i duschen.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

love you 2 sis <33

2010-05-30 @ 21:30:01
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0