26e maj 2010

Go kväll


Ber om ursäkt för dåligt bloggande dessa dagar men har inte hunnit. Ska ta igen lite nu tänkte jag. Idag har jag varit igång HELA dagen, jag har städat lägenheten, fixat så att älskling fått fler garderober genom att komma på bättre lösningar. Vi behöver fler garderober och vi behöver en större lägenhet, det här funkar ju inte. Våra lån öppnas igen i juni så då kan man börja planera lite bättre med flytt och sånt. Känns lite surt att man inte köpte en stor lägenhet från början, gillar inte att flytta runt + att jag trivs rätt bra med att bo här med enda nackdelen, storleken.. Drömmen hade varit att få en 4a i samma omårde med samma läge. Jag kan inte riktigt planera för framtiden i denna lägenhet om man säger så, jag vill ha större innan man skaffar barn m.m. Jag behöver den fasta punkten innan så att jag kan slappna av.




Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka härliga bilder du har i din header :)

2010-05-26 @ 20:09:59
URL: http://ericsons.blogg.se/
Postat av: Bells

Åh, vad kul att du planerar att flytta igen. Synd bara att jag inte hunnit se den här lägenheten ännu :p Men hoppas får man ju ^^)



Giftermål eller barn först? ;)



Ja, det är faktiskt kul att veta det :) Vi har en lägenhet (eller snart...)! Jag minns inte hur det var att bo i en lägenhet och ärligt talat så hamnade vi i den våning jag gillar minst. Granne ovanför och nedanför, men inget att göra åt :p

2010-05-26 @ 20:20:30
URL: http://bellsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0