21a Maj 2010

God morgon


Har redan varit på gymmet en timme, satan vad varmt det var där inne, inge kul alls att gymma då. Det var bara jobbigt. Men jag höll ut en timme iaf. Blev mycket styrketräning då det var AS jobbigt att cykla. Nä svalare gym TACK!!! 


Ska plocka lite här hemma, sedan hoppa in i duschen, göra en avocadosallad och sedan sätta mig i solstolen och bara njuta. Fredag idag också, härligt! Får se vad denna fredag har att erbjuda.


Vad ska ni hitta på idag för skoj?



Älskling åkte bil hem från mina föräldrar igår medan jag cyklade, han överaskade med glass när jag kom hem. Min favoritglass :P Mumsigt VÄRME= SOMMAR = GLASS


Kommentarer
Postat av: Mikaela

8 dagar kvar!! :D<3

2010-05-21 @ 11:27:24
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0