20e maj 2010

Man blir lite färdig i kroppen efter att ha spenderat dagen ute, vädret har varit på topp även denna dag, kunde dock ha varit soligare, det var lite disigt. Annars har dagen varit supermysig. Var som sagt på gymmet i morse, Körde mest styrketräning denna gång, härligt att känna hur kroppen jobbar. Var där vid halv tio imorse. Ville få så mycket tid som möjligt ute sedan. Morgonen är den skönaste tiden att träna på. Funderar på om jag ska dit imorgon med eller om jag ska vänta tills söndag?

 

När jag sedan kommit hem och duschade (gillar inte att duscha vid gymmet, sedan cyklar jag ju så då blir man ännu mer svettig, skönast att duscha i sin egen dusch) efter det begav jag mig till mamma, där har jag varit hela dagen lång. Mycket tid spenderades i solstolen, lyckades bränna mig lite idag :( Buhuu. Har blivit en kräfta igen. Jag hämtade syster på förskolan idag, hon blev så glad att jag kom och hade massor att berätta, bla hade dom varit på utflykt och haft parad,  mysigt! Sedan åkte vi och hämtade älskling som tog en dusch efter jobbet för att sedan bege oss till mamma och dom igen, vi stannade på middag. Blev hemlagade biffar med potatis. Mumsigt! Sedan smakar maten godare när man sitter ute och äter. Tror det var premiär för i år.

 

Jag har även varit på en lång härlig promenad med Mexx som vanligt. Tog massor med bilder, får lägga upp resten senare men här är några iaf!

 

Har ringar under ögonen, men får ju aldrig sova, kissarna håller mig vaken :P TRÖTT. Dom vill att jag känner på hur det kommer att bli sedan när man får en bebis ;)

naaaw

Härligt att springa och busa, känna frihet


Kommentarer
Postat av: Jen

Hej ja vilket sommarväder. Idag är jag mammaledig med barnen. Jobbar du inte alls nu? kram

2010-05-21 @ 09:04:43
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0