19e maj 2010

Vilken härlig dag vi har haft det, var i forum och sickla med bästa vännerna. Shoppade ett par byxor. Så nu ska jag inte shoppa på 7 månader. Det har jag lovat mig själv, ska hålla hårt om slantarna nu :) ska även rensa garderoben en gång till, prova märkesjeansen jag har om jag fortfarande gillar dom eller om dom ska säljas på blocket. Funderar på det. Så från och med idag ska jag inte göra några onödiga köp. Jag har kläder så det räcker och blir över. Så nu ska jag spara spara spara. Det har jag lovat mig själv. Ska hålla mig dessa månader nu, punkt slut.


Men iaf. Vi hade en mysig dag med massor av snack, Tina har varit iväg några veckor nu så det var ett glatt återseende, har saknat henne massor, har även saknat Sandra massor också. Mina fina, underbara tjejer ♥


Är helt slut i fötterna, funderar på att ta ett fotbad. Mys!



Blev en viol och chokladkuleglass, mumsigt! Violglass är riktigt gott!



Tacobar till lunch :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0