17e maj 2010

Vilken sommarvärme vi har haft det här i Stockholm, hoppas ni också har fint väder. Denna dag har jag spenderat utomhus, klippt gräsmattan, krattat och solat en hel del. Har fått rätt bra med färg. Ser mer eller mindre ut som en kräfta, he he. Nä skoja bara. Är iaf inte lika genomskinlig nu. Humöret har även varit på topp, är som sagt en riktig vädermänniska så man kan inget annat än att le ;) Tänk vad lite sol och värme kan göra. Kan det inte vara såhär i stort sett varje dag året om, fan vad bra man skulle må då :P fast ibland är det mysigt när det regnar, mumsa på en stor godispåse och kolla på massor med skräck/thriller/tjejfilmer :D. Mys!


Men har även hunnit med mycket hemma idag. Jag har möblerat om i hallen och jag måste ge mig en eloge till mig själv, det blev jättebra. Fast det dröjer nog inte länge innan jag är där och möblerar igen. Vela fram och tillbaka! Ha Ha...


Nu ska jag glo på film och äta glass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0