16e maj 2010

Den här långhelgen gick fort som den alltid gör, oavsett om den är kort eller lång. Vill stanna tiden lite så att man hinner med. Men helgen har varit underbar, perfekt och mysig på alla sätt och vis. Men idag är det söndag igen och den spenderas genom att städa, möblera, skura och tvätta (är inne på 3e maskinen nu) . Sånt där man inte har tid med annars. Börjar sakta men säkert bli tip top här hemma..

 

Sen blir det bara att slappa resten av dagen framför Beck filmer och äta en god middag (lax med saffransris).. Veckan som kommer innehåller lite smått och gott, mer om det senare!

 

Lite suddiga men balla bilder på mina sötnosar.


Kommentarer
Postat av: Bells

Haha, du ÄR den enda som gillar att städa ;) Fast jag gillar när det är klart :p Inte själva städningen :)



Är också sugen på choklad. Vi har polka marabou hemma! :D Nam nam nam ^^)



Det är inte tråkigt! Jag fattar inte varför man ska ha så mkt på en hamburgare! Det förstör smaken av HAMBURGAREN!!



Ham = kött



Tänk vad skönt att ha rätt hela tiden ;) HAHA!



Dom tog upp på TV att donken serverar gammal mat så jag tänker nog inte äta där mer. Bläh!



Bonde kan du vara själv ;) Du har inte varit här på länge!! ;D



Love ya <3

2010-05-16 @ 17:43:56
URL: http://bellsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0