18e mars 2010

God morgon mitt vinterland


Hoppas att ni har sovit gott, själv har jag sovit uruselt men är uppe ändå, gick inte att somna om ändå. Men det är väl så när man inte sover i sin egna sköna säng. Idag väntas skidor och pulka, jag ska nog testa på att åka skidor, det var länge sedan jag åkte det. Ja som ni förstår så befinner jag mig just nu högt upp i vårat avlånga land, och här är det rejält med snö. Ska fota en hel del så att ni får se denna del av Sverige. Länge sedan jag åkte från Stockholm ett tag. Sist var det 2008.


Shit vad segt internet det är här, tog evigheter att ladda upp en bild. Sen ångrar jag bilden jag lägger upp men okej, det får bli den ändå Ha Ha.

 

Dags för frukost snart. varm choklad och ostmackor, smarrigt :)


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Lät som en god frukost:)



Svar: nej jag märker det:/ Hoppas det blir bättre snart sötnos!



/E

2010-03-18 @ 11:58:01
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0