Magical and love

Go kväll


Kom precis hem från en mysig kväll hos svärföräldrarna. ♥ Blev god mat och massor med prat och diskussioner vilket alltid är intressant :) dock hade jag svårt att sluta äta, ho ho. Jag är en sådan person som ÄLSKAR att sitta länge och äta och prata tillsammans och kan sitta i evigheter.


När vi gick hem så luktade det så gott ute. Det luktade Thailand fast det var kyligt, det var en riktig härlig doft, sen att se alla stjärnorna. Magic! fick känslan av frihet, glädje och trygghet. Alla bekymmer i ens liv försvann för ett ögonblick och jag blev ståendes ett tag för att andas in den härliga doften och kika upp på den bäcksvarta himelen där bara stjärnorna lös. Ahh, underbara känsla ♥ Stanna vid mig nu, låt mig inte påverkas av negativitet, bitterhet, falskhet och annat tjaffs. Låt inte någon trycka ner mig och känna mig som en skit. Låt ingen förstöra mig. Var en bra förebild vilket jag tycker att jag är, men kanske inte till mig själv :/ Suck! Stå på mig och vara ärlig mot andra men framförallt för mig själv, det måste man vara om man ska vara ärlig mot andra. Ärlighet varar längst. Lev i harmoni och gläjde med varandra, inget jävla tjaffs hit och dit. Vem fan mår bra av det? Inte jag iaf. På senare tiden har jag verkligen jobbat med mig själv och insett att mina nära och kära VET att man inte mår så bra hela tiden, knas med sköldkörteln hit och dit och mina symtom från operationen i halsen som påverkar mig så att jag mår dåligt. Men som sagt dom vet det och jag behöver inte oja mig hit och dit för att bevisa det, utan jag har blivit en lugn, glad och rolig tjej som bjuder på mig så att jag sprider GLÄDJE för mina nära och kära istället vilket alla mår bra över :) Att se dom skratta och må bra är det viktigaste för mig ♥


Love my beautiful family. Mina bästa vänner räknas självklart in som en familj, MIN FAMILJ!

Live in peace with eachother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0