This is GOOD

Mysig dag med familjen med en långpromenad ute. Mexx tyckte att det var härligt att få springa av sig lite, mina brorsor mulade varandra i snön och "bråkade".. Själv ägnade jag mig åt att fota, fotade ca 100 bilder bara på promenaden ;) Hi Hi. Har man en systemkamera så ska man självklart använda den till max.

 

På tal om den goda nyheten så vill jag inte gå in så mycket på det just nu, men jag kan säga att en stoooor sten lättade från mitt hjärta. Framtiden ser ljus ut och vi kan leva så som vi vill leva med allt vad det innebär :D Resor, äventyr, ta hand om lägenheten m.m. Ett äventyr ska jag ut på redan nästa vecka ;) mer om det sen.

TACK :D

 

Sockor är ett måste på vintern :D älskar sockor

Mexx tyckte att det var härligt att springa lös

Vinterland

Promenaden avslutades med bullar och varm choklad


Kommentarer
Postat av: Louise

tack:D din blogg är oxå jätte fin!:)

2010-03-08 @ 12:15:48
URL: http://louiserunsten.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Myysigt, saknar diiiig<3333

2010-03-08 @ 12:43:02
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0