Kaos

Dagen har nästan gått åt att tvätta och städa. Är inne på min femte maskin nu och jag har mycket kvar. Det låter som att jag har massvis med smutstvätt men jag delar in dom i massor av olika högar, tex handukar för sig, jeans för sig, strumpor och underkläder, sen delas det självklart in i färg också, men det fattar väl vem som helst. Fyra olika färghögar kör jag på. Blir en maskin till innan jag ska gå och lägga mig. Har även tvättat älsklings arbetskläder så att han är ren och fräsch första dagen på nya jobbet :D. Tar väl fem minuter sen är de skitiga igen, men så är det när man är tillsammans med en hantverkare ;) tur att jag gillar att tvätta då.


Har städat alla skåp och lådor och det tog sin lilla tid, alla kastruller och annat köksredskap är diskat och fixat. Så nu är det tiptopp i alla skåpen också, skönt!


Ikväll blir det att slappa framför ballar av stål, det får ni ju inte missa. Hi Hi


Har sprängande huvudvärk just nu och ont i kroppen, har fått det efter jag börjat med mina tabletter mot sköldkörteln (som jag ätit nu 1 år lite drygt). Ont som fan har jag, så imorgon ska jag ringa min husläkare, det här funkar inte längre. Kan inte sova på nätterna heller för att smärtan är outhärdlig då. AJ :( I feel sorry for myself... Det känns som att det är någon som drar i min kropp hela tiden. Varje lite kroppsdel gör ont.


My body is a kaos right now...


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Usch, hoppas du får hjälp snart!

/E

2010-03-15 @ 17:52:56
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0