Hemma igen.

Go kväll

Äntligen är man hemma efter en sju timmars lång bilfärd från Dalarna, oj jösses vilket väder vi hade, snökaos. Det var flera olyckor så ni som ska bege er ut på vägarna, KÖR FÖRSIKTIGT. Vi stannade vid Borlänge för att käka lunch på donken i köpcentret. Blev sugen på att slinka in i affärerna och shoppa loss :P. Mätta och belåtna var det bara att fortsätta bilfärden ner till Stockholm. Trodde våren skulle ha kommit men icke, snön ligger kvar. SUCK! är trött på snö nu efter fem dagar med MASSOR med snö. Men mysigt har vi haft det, lite tråkigt att lämna det imorse :( Är helt slut, sov inge bra i natt heller. Min kära bror kunde inte ligga stilla och sedan helt plötsligt ställer han sig upp och letar under sängen och madrassen. Jag frågar honom vad fan han håller på med och fick som svar, "jag letar efter skidbacken", HA HA HA HA. Jag säger då: "lägg dig ner så letar vi efter den imorgon". Det var roligt det. Jag kunde verkligen inte somna om så det slutade med att jag var uppe klockan sex imorse. Somnade dock en timme i bilen men där sov jag inge skönt, antingen gungade huvudet så jag röck till hela tiden eller så dreglade jag. Lär somna som en stock i min säng ikväll, Aaaaah ska bli härligt, är lite sugen på att gå och lägga mig redan ;)



Denna härliga plats lämnade jag imorse :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0