3e mars 2010

På sista tiden har jag inte bloggat så mycket som ni kanske har märkt. Det har varit lite mycket nu, många tankar i huvudet som far runt och har inte kunnat sätta ord på det så det blev inget skrivande här. Jag ska sakta men säkert komma tillbaka nu för jag tycker att det är så himla roligt att skriva blogg och att ni får ta del av mitt liv, jag älskar att läsa andras bloggar :) Ni får dock vänta lite med nya bilder, väntar nämligen på en lins som ska skydda min kamera och innan det vill jag inte använda den så mycket. Får slänga upp lite äldre bilder så länge.


Lite smått kaos i huvudet just nu.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

börja blogga igen jag saknar dina inlägg:(



2010-03-03 @ 18:34:25
URL: http:// memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0