28e mars 2010

God morgon

Har ni ställt om klockan en timme framåt ?
jag hade helt glömt bort det så jag blev lite förvirrad över när jag kollade på klockan på mobilen och sedan när jag satt vid datorn tänkte jag, "fan vad tiden gick fort då" men sedan slog det mig att det är SOMMARTID :D Wäääj.  Förhoppningsvis så smälter snön nu och det blir varmare. Men förlorade hoppet då jag läste att det snöar i hälsingland där min syster bor :( bajs..


Idag väntas storstädning och sånt hemma.
Ser ut som rena bombnedslaget och desutom luktar det jättekonstigt. Det är nämligen så att min kära pojkvän har beställt hem snus som man gör själv. Det kostar bara sju kronor dosan istället för 50 kr så man tjänar ju jätte mycket, men iaf det ska stå i ugnen i 24 timmar nu. Så först ikväll är det klart. Men det luktar skitskumt. Det får jag stå ut med! Ju billigare destu bättre.


Åhhh vi var som sagt iväg igår och uträtte lite ärenden så ville jag kolla på en cykel och blev kär i en "tant" cykel. Skitfin som jag är sugen på att köpa. Vill bara ha en cykel som jag kan ta mig till gymmet, affären och hem till mamma så det behöver inte vara en värsting. Har redan en mountain bike hemma hos mamma men som saknar ett styre (någon tragisk unge tog det) funderar på att sälja den när jag fixat nytt styre. Kan ändå få en rejäl slant för den..

Nu ska jag betala min mobilräkning och sedan sätta lite fart.


Vad ska ni hitta på idag då ? nått kul?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0