27e mars 2010

Idag har det varit full fart på oss. Dagen började med att vi åkte och kollade på en datastol till älskling ( själv slipper man det problemet när man har en laptop) Men han vill ha sin stationära dator så. Så vi har provat en hel del stolar och till slut hittade vi en som var perfekt. Efter det käkade vi lunch på en Thai/kinesisk/japansk restaurang och satt och pratade hur länge som helst (mys). Mätta och belåtna begav vi oss för att storhandla en massa gott. Så nu är kyl och frys fyllda igen så som det ska vara. Jag gick in i en videobutik för att köpa lite nya filmer, slutade med åtta nya (Tina du kommer nog känna igen vissa ;)


Jag köpte bl.a män som hatar kvinnor (skitbra filmer alla tre) och vi skulle lämna den hos mamma och dom för jag vet att de ville låna den. Det var tänkt att vi skulle vara där i fem minuter men det slutade med hela dagen, fick nämligen ett ryck att klippa och fixa Mexx så nu är han en riktigt stilig hund. Tog tre timmar och min rygg fick lida men det var det värt. Sen stannade vi på middag. Blev lamm, potatisgratäng och lite smått och gott. Kom precis hem därifrån. Tre av mina syskon har precis varit hos frissan och klippt sig, inte nog med det. Det slutade med att alla tog hål i öronen med ;) He he. Så nu har alla mina syskon hål i öronen. FINT!


Nu ska jag kolla på AFV med älskling pälskling och käka B&J. Ha en mysig kväll allihopp :) Ta hand om varandra !


Älskar mina ögonbryn som är nyfärgade och fått en jättefin form. Har inte noppat dom på flera månader :) ni får se en färgbild senare...

Massor med nya filmer (tjejfilmer mest) perfekt för tjejkvällar. Köpte även män som hatar kvinnor


Kommentarer
Postat av: Tina

hehe ja vissa känner ja igen ;)

längtar till måndag !



va tvungen att gå och lugna ner mig , drömde precis en mardröm , vakna av att ja skrek! pallar inte att bo själv såhär längre! Puss sötast! <3

2010-03-28 @ 00:46:33
Postat av: Anonym

Men! Din nedra skitunge! Du har snott min tröja!

2010-03-28 @ 10:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0