25e mars 2010

God morgon


I natt har jag sovit riktigt dåligt och sen vaknade jag upp med halsont och förkylning. Typiskt, jag som hade planer på att gå till gymmet :( har inte varit där på ett tag och jag vill gärna ha en fin kropp till sommaren, får ligga i riktigt ordentligt när jag mår bättre helt enkelt. Så idag blir det att slappa och ha B&J som sällskap :)


Läste på aftonbladet nu att våren kan komma redan nu till helgen, upp  till 15 grader :D, jippie, snacka om att man blev på bra humör. Hoppas att den kommer för att stanna nu. Vill ut och fixa i trädgården så att den är fin till sommaren. Det jag hatar med att bo i lägenhet är dessa klaganden på minsta lilla man gör. Vi köpte hönsskit för att strö över gräsmattan eftersom att det är bra och så vidare, och direkt var det någon som klagade och sa att vi inte fick ha det. Det luktade EN jävla dag liksom och man vill ju självklart ha det bästa. Så jag tänker fortsätta att ha det så. Det står INGET i "regelboken" att man inte får ha det, och EN dag kan man stå ut med lite lukt, det luktar knappt något ändå. Aaaaah. Sen hade vi fest en gång och prick klockan tio var det en granne här och sa till oss att vi skulle vara tysta ( vi hade inte högt utan normalt på musiken ). På en lördag desutom och man har rätt att ha fest iaf en gång i månaden. Nä nästa gång tänker jag stå på mig bättre när någon klagar, för minsta lilla.  Nä nu ska jag äta frulle, vi hörs senare!

Peace


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag är också förskyld :/

2010-03-25 @ 08:45:51
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0