23e mars 2010

Har tagit igen massor med tid med älskling sen jag kom hem. Han följde ju inte med till Dalarna så vi har varit ifrån varandra i fem hela dagar. Känner mig som sagt nykär när jag kom hem vilket är underbart.


Idag har jag varit med Tina. Vi började dagen med att vara hos mig, bjöd på färskt bröd och massor med pålägg, riktigt mumsigt. Provade för första gången ett ungerskt bröd och det var riktigt gott. Mer sånt tack :) Funderar på att laga någon ungersk maträtt i helgen, senast jag åt något riktigt ungerskt var när min farfar levde. Självklart har jag ätit gulash sen dess men iaf. God mat är det. Efter en god lunch begav vi oss till Sickla och Nacka forum för lite strosing. Hittade ett par leggins på GT som jag köpte, hade ett likadant par som gick sönder och det var mina absolut favoritbyxor så jag var tvungen att köpa nya. Hittade MASSOR med kläder jag vill ha. Skulle vilja köpa en helt ny garderob och fylla med massor med nytt, ändra min stil totalt till en mer mognare och "kvinnligare" stil. Trivs inte med mina kläder jag har nu. Funderar på om jag ska lägga ut som på tradera och få en slant som jag kan använda till nya, det är iof smart. Tåls att tänka på.


Vi tog en fika i forum på barista tror jag det hette. De har en riktigt god chokladmousse tårta som ni måste smaka på. Vi hade en lugn och mysig dag och nu är jag helt slut, blir att slappa resten av kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej! Jag läste någonstans att du har struma? Det är nämligen så att jag själv precis fått diagnos struma... undrar bara om du har för höga eller låga sköldkörtelvärden och i så fall vilka symptom du har?

2010-03-25 @ 12:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0