19e mars 2010

God morgon!


Då försöker vi igen då. Regnet öser ner här och vi tjejer sitter och myser i stugan. Tur att jag precis hann in med hunden innan det började regna. Blir att sitta och vänta ut regnet och hoppas på att det spricker upp snart så att man kan bege sig ut. Killarna är iaf ute och åker skidor. Ja jag ska väl kanske också upp i backen innan vi åker hem, jag tycker att det är skitkul att åka skidor, det är inte det. Har världens höjdskräck som förstör alltihopp :( Så typiskt, men får väl övervinna den. Ett åk blir det nog. Det finns inga andra ursäkter, finns en backe med lift precis där vi bor så och den backen är inte så farligt hög så den borde jag klara. Har ju åkt i höga backar förut så, men det är just det här FÖRSTA åket som är jobbigt, sen brukar "spärren" släppa.


Hur är vädret i stockholm ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0