14e mars 2010

God morgon

De flesta av er lär sova just nu, själv är jag uppe med tuppen, har vaknat innan klockan sju i två dagar nu, fast jag har gått och lagt mig sent. Ska snart fixa lite, måste tvätta upp alla kläder innan vi ska resa, framförallt måste jag tvätta alla mjukiskläder då jag lär ha mycket sånt med mig.


Har inte blivit så mycket bloggande i helgen, har haft annat för mig. I går var vi på en långpromenad med min bror och Mexx. Hur härligt som helst i det fina vädret. Men Mexx såg inte rolig ut efteråt så när vi kom hem till mamsen och dom så var det bara att kasta honom i ett bad. Tvättade, klippte och borstade honom så han blev en riktig stilig hund. Mexx tyckte dock inte att det var lika kul som jag gjorde. Glömde tyvärr att ta bilder på det färdiga resultatet, men får göra det nästa gång.


Älskling och jag var rätt så trötta efter dagen så vi köpte med oss mat och låg och slappade hela kvällen.



Jag hoppade av glädje (Tina känner du igen hoppet :D) över att vädret var underbart, hade
även pratat med Tina precis innan. Hon är hemma nu från Nya Zeeland, WIHO :D

Vi stannade ett tag och bara njöt av sol och utsikten, Härligt!

Mexx tyckte att det var mysigt även han =)


Beautiful

Sun is up :D


Kommentarer
Postat av: Tina

haha söt du är !!!

saknar dig gumman !! ses imorn wiiii!!!! :D

2010-03-14 @ 16:12:47
Postat av: Rune Mo

Bra bilder du har tagit. Kul å se. Kram

2010-03-17 @ 12:21:25
URL: http://tankarfaktaomadhd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0