11e mars 2010

Har just avnjutigt en smarrig indisk lunch. Blev en vegetarisk rätt för min del. Grönsaker i currysås, ris och naanbröd. Det var riktigt gott så nu är man mätt och belåten. Älskar indisk mat, helt klart en av det godaste som finns. Indien nästa kanske ? vi får se ;) Fick ett litet hjärnsläpp inne på restaurangen, jag ba: ska nog ta tzatsiki till mitt naanbröd. ÖHHHM tzatsiki har dom ju inte på en indisk restaurang, det är ju grekiskt. Men man vet ju aldrig.. Grekisk, indisk och thaimat är det godaste. Skulle vilja testa något afrikanskt snart. Allt annat har man i princip testat. Nä nu kan jag inte skriva om mat längre, börjar bli hungrig igen :P Ho Ho.



Sitter just nu på destination unknown. Det vill säga att jag inte kan berätta än vart jag är, men senare idag får ni veta det. Inte så intressant men ändå. Jag kan säga att jag var här för 4,5 år sedan och blev märkt för livet ;) Guess...


På tal om något helt annat, färgade mina ögonbryn här om dagen och jag blev riktigt nöjd. Dom är rätt mörka då jag använde brun/svart och det passar mig skitbra. Måste fota så att ni får se dom :D asläckra, Grrr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0